joi, 1 septembrie 2011

Salatica 2


Intr-o postare anterioara ai citit despre modalitatea mea de a face salatica. Acum, am renuntat la astfel de "practici", de altfel trecatoare in viata oricui. Si astazi, 1 SEPTEMBRIE am recunoscut (intr-un sfarsit) fata de mine, si de voi, ca nu mai vreau sa fiu singura. Ca poate a trecut destul timp si ar fi cazul sa am si eu o relatie, asa cum tot incearca universul sa-mi zica de ceva vreme. Dar astazi mi s-au deschis ochii.


Ce am de gand sa fac acum? Simplu: NIMIC. Ce as putea sa fac? Probabil imi da si soarta o lectie, si suferinta care le-am provocat-o altora mi se intoarce mie. Dar nu suferinta, caci eu nu sufar, singuratatea. Singuratatea asta s-a agatat de mine si nu vrea sa-mi mai dea drumul.


Oricum, am renuntat la salatele si la a-i rani pe altii. Acum fac doar salata de fructe. Si alerg. Am descoperit de alergatul ma calmeaza si ma linisteste. Deci cand nu sunt aici, sau pe facebook normal, alerg. Mai si dorm deci nu o luati chiar asa serios ca alerg non-stop. Imi place sa alerg. Ma gandesc ca ar fi frumos sa alergi in doi. Dar, eu nu am de unde sa stiu asta.


Si revenind la salata mea de fructe, am o reteta foarte speciala.

Ingrediente:

-2 pere, una cruda, alta coapta

- 1 mar

-2 felii pepene galben

-dulceata de visine

-ciocolata neagra

-oboseala

-topping de inghetata dezghetata de ciocolata:))


Si se savureaza dupa ora 22:00 cu un film bun.



P.S.: Nu uita sa zambesti si sa iubesti in fiecare zi!


1 comentarii:

Ciprian spunea...

Salut!
Ma numesc Ciprian, iar numele de familie este similar cu al tau.Tot timpul am crezut ca numele meu este unul dintre cele mai ciudate din lume. Vara asta am intalnit un grup de studenti din Republica Moldova, care mi-au spus ca numele meu este foarte intalnit la ei acasa (dar in formula Gribincea, cu "e" la urma) si provine de la grib, griboanca, care inseamna hrib sau pitoanca, cum se spune la noi. Am peste 45 de variante ale numelui din diferite situatii (aproape nimeni nu reuseste sa-l pronunte corect din prima incercare)si ma gandeam ca este un nume ciudat.
Oare suntem rude? Te-a interesat vreodata originea numelui tau?

P.S. Tatal meu este din Iasi si a avut doi frati si trei surori. Numele lui este Ionel.

Trimiteți un comentariu